Har varit på Helsingborgsfestivalen :-)

I fredags så fick jag följa med husse, matte och deras vänner ut på stan och gå på Helsingborgsfestivalen. Jättekul att ta tåget in till stan och jag var helt chockad över hur mycket folk det var överallt inne i stan. Matte var dock gullig och gick med mig dit det var lite lugnare när det blev lite väl mycket skoj men det var himla kul att få följa med och se på allt kul och så mycket det fanns att lukta på. Massa musik och sedan alla godsaker som folket tappat ner i min nivå på gatan som jag ivrigt försökte äta upp utan att matte/husse skulle hinna med och plocka bort mig från godsakerna.

Här ser ni mig med en del av gänget och sedan matte och jag i ett av show-tälten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0