1:a plats på valpkursens avslutningsprov

Onsdag 17Juni 2009:
Vilken duktig kille jag är - ja det är vad matte säger till mig hela tiden. På Facebook så skrev matte: "Så stolt över vårt gosetroll Gizmo som idag tog hem 1:a plats på valpkursens avslutningsprov. Grattis trollet!!!" så visst blir jag glad att de gillar mina prestationer. Fick t.o.m. gå provet två gånger - först med matte och det var bästa rundan av alla för dagen, och sedan efter lite vila med husse men då hade jag ju tappat focus och var så trött i lilla valphjärnan att jag inte riktigt orkade att lyssna på honom. Så det var inte lätt för husse att få mig att utföra mina uppgifter, men han är en duktig ledare som jag gärna följer .. nästa gång kanske husse får starta först så jag är pigg och alert.

Det togs som vanligt lite bilder som kommer här.

    Instruktören Benny checkar av listan vad som skall göras under provet, medans Kimi's matte/husse lyssnar.     
  
 
   
 
 
 

Så kommer vinnarna, hundförare Anna-Karin med Gizmo (Hässlehoffs Luger-Keason)


En samlingsbild av prispallen:
3:a Inger med sin shelti: Mynta, 1:a Anna-Karin med Gizmo samt 2:a lilla Kimi med matte (glömt mattes namn)

Kommentarer
Postat av: Lena Fribing

Grattis!

Ni e bäst. ;)

Det bådar gott inför framtiden.

Puss på nosen lille Gizmo

Kram till Matte



/din första människa/uppfödare

2009-06-20 @ 13:48:01
URL: http://hasslehoffs.com
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Vart skall detta sluta, så liten och redan så duktig, stort GRATTIS till både dig & matte (och husse)!

2009-06-20 @ 14:36:12
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0