Fritt att springa runt i trädgården

Ja jag har det rätt gott i husses och mattes fina trädgård. Springer runt ganska så precis som jag vill och det finns massor av ytor och saker att upptäcka och leka med. I fredags morse så hade jag och matte en riktigt mysmorgon innan hon gick in för att jobba och vi njöt verkligen i det fina vädret. Fördelen var att klockan var före 09.00 och det var inte så varmt ännu för mig med min tjocka valp päls.

Jag på språng - jagar matte ...


Håller på att lära mig att gå över bron men har inte helt accepterat det än ....

Tuggar lite på mattes vattenslang


Sitter precis på språng och redo vid blomrabbatten.


Fin vovve vid luktörterna när matte ville ta ett kort.


Jag framför vår diskdamm. Guldfiskarna som bor i  dammen har jag inte intresserat mig för än, men snart så kanske .....

Skall jag våga gå upp ... NÄÄÄÄÄÄÄ


Hej det är ju bara jag!!

Kommentarer
Postat av: Wallander & Beck

VI VILL OXÅ HA EGEN TRÄDGÅRD... NU!

Men FAR är inte helt lätt att övertala (det är väl inte fattiga studenter) och MOR har inte så mycket pengar i madrassen som behövs till en rejäl kontantinsats. VI FÅR VÄL LUNKA VIDARE PÅ KOMMUNENS MARKER!



Ha en bra vecka!



Ps. Hörde att du varit och hälsat på våran MOR i Onsdags... hon berättade att du var jättesöt :-)

2009-06-28 @ 22:41:46
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lisa, Vlad, Gaia & Nala

Heeeeeej!

Hur har ni det i sommarvärmen!?

"lillkillen" har ju gått och blivit långben! ;) Fy vad söt han är!

Ska ni till Lund en 20sept och ställa ut!? Det verkar som om alla 5 i Nalas kull ska dit! Det hade varit kul att träffa er också! ;)

Ha nu en toppensommar och träna på, ska bli kul o se Er vinna nästa kurs ni går också! ;)

Kramar

2009-07-07 @ 15:44:04
URL: http://www.hasslehoffs.com/gaia.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0