Lilla Tizzla på besök

I söndags så kom en tuff liten hoffe tjej vid namn Tizzla och hälsade på mig. Hon är 6 månader nu och bor med Victor, AnneLotte & Mats ute i Ljungbyhed. Lillhusse Victor & matte AC tog en fika med min husse och matte, medans jag gjorde allt för att få leka med Tizzla. Så superkul att äntligen igen få leka med en likadan som jag :-)  Tizzla var dock lite retfull och sprang hela tiden och sökte skydd hos sin flock, men ganska mycket bus fick vi nog till ändå.

Här ser ni oss tillsammans när Victor fick oss att sitta fint.




Här ser nu hur modig och tuff hon är när vi bekantar oss med varandra.


Tizzla - jag hoppas vi snart ses igen för du var en sån härlig hoffa!! Voff Voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0