Oj - jag har blivit kändis !!

Torsdag 16 Juli 2009


Matte och jag åkte iväg till Bruces Skog i Helsingborg som är ett toppen ställe för oss hundar. Vi har varit där förut, men nu var det dags för mig att få springa lös i deras fina inhängad som de skapat enbart för oss hundar. Hade jätteskoj!!
På väg hem igen så kom det en reporter + fotograf från HD och frågade om jag och matte ville ställa upp och vara med i en enkät som de precis gjorde om hundar. Självklart!! Jag charmade dem som bara den - och idag, Söndag 19 Juli 2009, så har vi hamnat både på HD's websida samt i tidiningen med foto. Kolla vad fina vi är.



Ni finner repotaget på webben på följande länk: http://hd.se/skane/2009/07/18/varfoer-valde-du-just-den-rasen/



Mer info om Bruces Skog, Helsingborg:
I Bruces skog finner du hundslingan som är speciellt anpassad för hundar och deras ägare. Den är 2,5 km lång och innehåller ett antal övningsstationer där du som hundägare kan träna din hund. Där finns dessutom ett hundhägn, där du kan träna din hund lös året om. Du finner mer info på Helsingborg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0