Slut på Dorotea besöket

8-11 Juli 2009

Veckan tog slut alldelles för snabbt och jag fick hoppa in i bilen igen för att vi skulle ta oss hem till Ödåkra igen. Jag visste ju dock att jag skulle snart få träffa mina syskon så jag blev inte så ledsen över detta utan såg fram emot nya äventyr på annan ort..... Innan vi åkte hemåt så hann jag med att få spåra lite i den norrlänska skogen med matte och husse och sedan även busa mera med Tindra. Men attans vad jag blev avundsjuk när Tindra tog mitt fina ben och låg och tuggade på det och bara morrade på mig när jag ville ha det tillbaka.... Matte sa nått om att jag skulle lära mig att dela med mig, men det tyckte inte jag för det var ju mitt!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0