Hässlehoff's Mästerskap - del 3

Hallå I'm back !!!  
Ni trodde väl inte att storyn redan var slut - å nej!!

Dagen var otroligt trevlig & rolig. Hände ju saker hela tiden, men ibland så behövde man lite återhämtning och det passade jag på att göra tryggt mellan husses ben. Se så stolt min husse ser ut att vara :-)



Nu kommer själva slutklämmen med HOFFE RACE - Oj så kul det var att jaga matte. Se hur hon springer.


 

Å sedan kommer jag i full fart efter



Nåja - det var ju matte som villa ha mig så att hon fick komma ut och motionera och jag hjälper så gärna till :-)

Lite mera syskonbus hann vi med också innan det sedan var dags för prisutdelning.

Kolla också in denna "lilla" knähund - det är så här matte vill ha det när jag blir stor. Får se om jag vill ha det så, eller om jag vägrar.......


Se här alla priserna som fanns att välja på och sedan kommer bilder på några av pristagarna (alla fick pris).


Ja jag blev ju 2:a då i Valpklassen så jag fick gå upp som nummer två till bordet. Huse valde en jättekul leksak till mig som jag har så roligt med här hemma:





Ett kort på Benelli med matte - Jag längtar så till valpträffen så vi får busa igen!!



Solen var väldigt varm så jag fann en mycket bra plats att gömma mig på. Matte hittade mig nästan inte där jag låg och mös i skuggan, med husse som skydd.









Så avslutar vi med en bild på VALPVINNAREN Coper - GRATTIS!!



Tusen tack Lena med familj för ett mycket trevlig evenemang - vi kommer gärna nästa år igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0