Oj oj oj vilken helg - så mycket som hänt ... del 1

Ja i helgen har det verkligen varit aktivitet så det heter duga !!! Jag är helt slutkörd ju, men så kul det varit :-)
Matte & Husse trodde de skulle få sova på lördags morgon, men ack så de bedrog sig. Så jag väckte dem första gången kl 05:30, sedan kl 06:30 och sedan fick det vara helt nog kl 07:50 för då var jag ju jättehungrig. Då klev matte upp och gav mig god frukost. Efter min mat och lite rastande i trädgården gick vi in och väckte husse, så vi sedan kunde ta en cykeltur till bageriet. Oj vad skoj det är i cykelkorgen, men alla säger att jag kan nog inte åka i den så länge till med tanke på hur mycket jag växer.  Dom är så gulliga på bageriet och alla kunderna tycker jag är så söt :-)
Väl hemma igen så blev det frukost och sedan bestämde sig matte & husse för att bada. Årets första dopp för matte och jag tyckte det var så otäckt att hon var där nere i den blöta poolen. Själv så vågar jag absolut inte hoppa i, och knappt vill jag vara i närheten när de badar heller.

Som vanligt lägger vi till några bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0