Hm - jag har ju faktiskt fyllt 9 veckor idag

Så GRATTIS GRATTIS till mig och alla syskon!
Matte vägde mig och jag har minsann växt ordentligt. Väger 5,6 kilo nu - oj oj oj ..
Dessutom har matte beställt tid hos den bästa veterinären som hon bara kunde hitta i Helsingborg till mig då jag behöver min kära Parvo spruta när jag blir 12 veckor och sedan så skall jag faktiskt få en "utomlands"-spruta också samt pass så jag kan få följa med om/när matte&husse åker till Danmark eller Tyskland ... eller vem vet kanske längre bort än så ...

Min husse är faktiskt en mycket uppskattat chefsmekaniker i ett motorcykel race team som brukade åka världen runt och tävla. De har varit så väl i Japan, Kina, Qatar så som Frankrike, Italien och Spanien .. men även i Nederländerna och i Tyskland så man vet aldrig när jag kan få åka utomlands. Även om teamet egentligen lagt ner så brukar husse bli tillfrågad att åka ut och vara med på ett race eller två.... om jag bara fick följa med ... va kul !!!

Puss, Voff och slick!!
Kolla in Husse här hur gott man kan må i depån - jag vill ligga brevid :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0