Fredagsmys hemma

Alltså jag är ju inte sjuk längre men det fattar ju inte husse och matte utan jag måste ta det lugnt ändå - hur tråkigt är inte det då???!!!!
Idag fick jag dock en mycket trevlig utflykt till Bruces skog och promenera en riktigt lång runda med matte och springa lös nästan hela tiden. Underbart att vara ute i solen och leka loss, dock saknar jag lite lek kompisar för det är lite trist att springa själv. Nu ligger jag hemma på min sköna kudde i vardagsrummet och fredagsmyser med min familj. Härligt men lite rastlös blir jag ju .....

Visst är jag söt :-)




Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Vilken osis att bacilluskerna hoppade på dig på valputställningen, men vad skönt att det blev en lindrig variant av det hela.



Härligt måste vara att du får ha matte hemma och att att du får stimulans i alla fall i form av både skogstur & träning på hemmaplan.



Förresten, vi träffade nog en av dina brorsor i lördags... MOR tyckte att hon kände igen hans matte någonstans ifrån och det liknar väldigt mycket Sakos matte (hittade en bild på din blogg). Vet du om dom är medlem i Lomma BK?



Ha en fortsatt bra helg och krya på dig!



Kramizar

2009-11-21 @ 15:06:48
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0