Mycket kan hända inom kort tid ....

Ja det känner ni säker alla till.
Jag hann inte mer än hem med min matte/husse innan de blev sjuka och faktiskt så var det ju ganska bra får då stannade de hemma med mig i en vecka och vi bara mös. Hade en hel dag i sängen när vi bara gosade ...
Ja ni läste rätt - gosade i sängen, för husse har ju äntligen förstått hur söt jag är och kan ju inte motstå mina söta små flört attacker när jag väl sätter den sidan till. Han som sade förut att aldrig i sängen eller soffan är nu den som myser mest när jag väl hoppar upp :-) Ja så är det nog, de starkaste motståndarna faller hårdast ... Min matte hade saknat mig så mycket och nu när jag har "växtvärk" så går det extra lätt att få dem på fall .... ha ha ha ....

På Tisdag så skall jag äntligen få börja på en ny kurs. Så varje tisdag och lite till fram till jul så skall vi gå och ha lite skoj på tisdags kvällarna. Då jag går på dagis mån/onsdag/fredag, så passar det bra med kurs på tisdagskvällarna och sedan får jag busa med husse och matte varje helg ordentligt så de får ordentligt med motion. Jag tror de har ätit för mycket under allt bröllopsfirande och deras "honeymoon" eller vad de nu kallade det, för idag på spår/sök i skogen så hade de ingen kondis alls ... så nu skall jag allt lägga dem i hårdträning.

Voff Voff - hörs snart igen.

Lite blider från senaste tidens händelser.


Å jag som aldrig skulle få vara i sängen och soffan .. hm .. vad hände här ???!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0