Mitt nya dagis är så bra

Sedan i Augusti måndag har jag varit på mitt nya dagis i Bårslöv hos Christer & Krister. Trivs jättebra och är så glad att jag får vara där hos dem. De har stor lantgård och egna burar för oss hundar med lucka ut till egen rastgård. Passar mig suveränt och sedan har de en stor rastgård där vi brukar få leka med varandra. Ibland är de andra hundarna lite kinkiga och tycker jag är lite väl burdus och då vill dom inte leka med mig :-( , men Christer&Krister säger att jag blir lugnare och lugnare och några roliga lekkompisar har jag allt imellanåt. I torsdags tog dom "skolfoto" på de hundar som var på plats som de sedan skall sätta upp på väggen och de har t.o.m hamnat på webben i deras nya blogg. Jag är störst säger dom :-))
Kolla in här så finner ni mig och mina vänner: Bårslövs Hundpensionat FotoGalleri & blogg

Längar till måndag igen då jag får åka dit igen. Voff Voff!

Kommentarer
Postat av: Zenta

Hej Gizmo



Dit link peger ikke til dagis men til Youtube:"Pigen som legede med ilden"...



Hilsen

Zenta

2011-01-26 @ 08:04:22
Postat av: Gizmo

Tack för att ni såg detta - då har jag fixat länken så ni hittar till min dagis sida.



Voff Voff

2011-01-31 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0