Klobrott - inget jag rekommenderar ...

Väl hemma i Skåne igen så kände jag hur ont jag hade i tassen. Tog ett tag att övertyga matte/husse att nått var fel då de inte fick kolla på tassen överhuvudtaget, för det gjorde ju så ont!!! Då tog de mig till DinVet istället så de kunde undersöka och det visade sig att jag fick sövas och opereras omgående för KLOBROTT!! Attans så ont det gör och de tog bort klon och jag har nu i över en vecka fått gått omkring med tassbandage som bytts varje dag. Inget kul alls och jag har inte ens fått komma tillbaks till dagis än, då jag inte kan vara utan mitt tassbandage än men förhoppningsvis är det nu bara dagar kvar innan jag kan vara tillbaks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0