Vad hände ??

ena dagen var jag med matte & husse och hade det hur mysigt som helst och sedan så åker jag till mitt härliga dagis och ingen hämtar hem mig ????!!! OK jag älskar Christer och Krister men hallå - vad hände med min husse och matte ???? Har de gått vilse ?? Varför får inte jag komma ut och leta upp dem ??? Hur lännge skall de vara borta? Vet de över huvudtaget vart de är ?? Ja det har jag ingen aning om för ingen har sagt till mig vad som händer- man kanske om man kollar in mattes blogg så hittar man vad de håller på med. Under tiden så njuter jag här på mitt älsklingsdagis/pensionat och får väl se om de kommer tillbaks så småningom. Voff Voff!!

Har ni inte en länk till mattes blogg -- ja då kommer den här ....
http://grevinnanafodakra.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0