Börjar jag bli gammal ... redan ??!!

Denna veckan har jag alltså börjat på hunddagis. Allt går så fort och jag hinner inte riktigt med så därav att jag inte bloggat på länge, men jag har himla kul :-) Jättetrevliga tjejer som driver hunddagiset och mina polare eller ovänner busar på som bara den. Det är inte alla som gillar mig .... inte än i allafall. Verkar vara som de behöver lite tid att lära känna mig först så de förstår att jag bara vill ha lite kul när jag busar och springer omkring. När jag kommer hem på kvällarna så är jag helt slutkörd så matte och husse har börjat fundera på hur det är ställt med mig ... men lugn bara - jag kommer nog in i det så småningom.

Voff voff

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Gizmo och matte,husse, jag förstår att du är trött efter dagis men snart fixar du det också då är du lika pigg hemma som hos mig.

Vi håller tummarna för er på utställningen i morgon.

Kram från Dagis fröken Lotta

Måste också säga att du var ju hur söt som helst som liten

2009-08-21 @ 21:45:16
Postat av: Gizmo

Hm - vad menar dagisfröken med detta?? Är jag inte söt nu då?? :-))

2009-08-22 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0