Hittat en ny liten favoritplats - lugn och ro - bara för mig själv :-)

Ja man börjar ju bli lite stor nu - vägde 18.1 kg idag när matte tog upp mig på vågen. Detta märks också på att jag inte längre ligger så bekvämt i mattes/husses famn när de slappar i TV sofforna, så nu har jag hittat en ny liten favorit plats lite gömd från allt annat. Kryper in bakom sofforna mot fönstret, och somnar så gott på detta trånga lilla utrymme, och då jag har en super hörsel så hör jag ändå om matte/husse skulle gå iväg någonstans så jag vill följa med.

Här har de (my folks) dokumenterat hur gott jag ligger och sover:


Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Ju trängre desto mysigare :-)

2009-08-10 @ 13:29:57
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0