Kul att besöka ett hunddagis ...

Fick följa med matte/husse och kolla in två olika hunddagis i onsdags kväll. Kul att se hur alla hundarna som går på dagis har det och var dom får göra när de är där. Måste säga att jag verkligen gillar det första dagiset bäst. En jätterolig tjej som tog emot oss driver stället och hon verkar vara en kul tjej med härlig inställning till busiga lilla mig. Mycket lukter och jag ville återvända in dit alla hundarna sover, för jag kunde tänka mig att flytta in omgående :-)

Sedan efter vi tittat runt och pratat med ägaren så åkte vi vidare till nästa ställe. Detta låg väldigt trevligt ute på landet, men det var väldigt många hundar i bur här och inte lika personligt som på det tidigare stället. Verkar dock härligt att få springa lösa på fälten under vintern etc. dock verkar rastningstiderna vara lite korta ....

Jag har berättat för matte/husse att jag ville hellre vara på första stället om jag nu absolut måste vara någon annanstans än hemma, och dom är ju så snälla att dom låter mig få som jag vill så på måndag skall jag påbörja en PÖVOVECKA på detta nya ställe för att se hur jag trivs och även lite hur dom trivs med mig (som om nu det vore något problem jag som brukar charma alla *Voff-Voff*)

Återkommer med rapporter nästa vecka om hur jag haft det ....
Fram tills dess så hoppas jag att alla mina fyrfota vänner får mycket motion och luft ute i naturen i helgen.
Hörs snart igen.   VOFF VOFF !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0