På promenad i Pålsjöskog

Fick mig en härlig promenad med min familj i Pålsjöskog härom kvällen. Var så mycket nytt att lukta och titta på då jag aldrig varit där förut. Så man var rätt slutkörd när vi väl åkte hemåt igen. Det fanns massor av olika stigar och tydligen så skall jag få åka dit igen så vi kan ta nya/andra vägar nästa gång och riktigt utforska området. JätteKul!! Massor av människor som var ute och joggade, men jag var duktig hund och brydde mig inte om dessa utan hade fullt upp med att lukta på allt runt stigen och dra ordentligt i kopplet för att trötta ut matte&husse ordentligt. De måste ju också få motion :-)

Här ett kort på matte och mig när vi vilar lite på en stubbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0