Startat på en ny liten kurs ...

Matte och husse håller mig aktiverad och då vi inte hinner med några kurser från mitten September til mitten av Oktober då de reser iväg och jag skall få åka hem till Kennel-Mor så har vi nu börjat en ny liten kurs (valp-kurs igen) med en ny lärare. Jättekul och de har massor av roliga agility saker på planen som man kan få leka med efter kursen är slut. Så nu skall vi gå på denna kurs varje tisdag i 6 veckor så jag inte glömmer bort det jag lärde mig på förra kursen. Det var roligt att träffa nya valpar och helt andra raser mot de som jag fick träffa på förra kursen. Jag tror dock att jag är älst och kan mest då jag varit med förr :-))

Här ser ni några kort från tisdagens kurs:



Hittade en ny lek kamrat och vi hade himla kul när vi busade ihop.



Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Oj, vad du får kursa... du kommer ju att bli superduktig. Tänk vad du kan visa Kennel-morsan när du kommer dit om en dryg månads tid.

2009-08-10 @ 13:32:40
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0