Vad är det som har 4 ben och säger Mu Mu ???!!

Ja det visste inte jag i alla fall förrän i söndags när matte/husse tog med mig hem till "farmor/farfar" för att hälsa på ute på deras gård i Ljung. Aldrig varit där så det var spännande att springa omkring helt lös och bara lukta på alla djurdofter som kan förekomma på en lantgård. Nu har de ju inte längre några egna djur på gården förutom ekorren i granen och katten, samt lite vildsvin som kommer och går, men till min stora förskräckelse (eller var det nyfikenhet) så hade de inlånade kossor på tomten. Snacka om att jag blev både lite rädd samtidigt som fascinerad av dessa djur när jag fick syn på dem. Visste inte riktigt hur jag skulle göra ....  Lite skräckinjagande är dom nog allt.




Sedan efter lunch så fick jag avlägga två spår i skogen. Oj så kul och vad jag längtat sedan sist. Farmor är så snäll samtidigt som hon är sträng, men jag lyckades nog charma henne ändå för jag fick massor av mat när jag frågade så snällt som på denna bild. Vem kan motstå lilla mig då???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0