Attans - jag hinner ju inte med ...

Husse och matte har så mycket på gång nu med bröllopet inom 2 månader så jag hinner nästa inte med i alla svängarna - dessutom har de massor av besök hela tiden och vi far runt som yta stickor.... eller kanske inte ändå för när jag tänker efter så är det ju ändå så att Måndag - Fredag så får jag fortfarande vara hemma med matte och kan ju springa runt hur jag vill i trädgården om jag har lust, men då är det ju varmt och jag är lat så då ligger jag mest inne och kyler ner mig på marmor golvet i hallen eller på kaklet i badrummet. Förra helgen så hade vi besök av Roger & Åsa från Stockholm, och vi var på lite utflykt i regnet men mest satt dom hemma faktiskt och spelade spel och snackade skit.

Roger var dock en himla rolig prick för han lekte med mig och vi hade himla skoj på gräsmattan :-)
Kom snart igen - för jag tycker om att leka.

Här var precis när de kom och då visste jag ju inte riktigt vad jag tycke så jag räckte ut tungan:



De spelade Kubb och killarna hade aldrig vunnit om det inte varit för mig :-)
Det spelades TP & kort och matte var inte för "bright" men jag gjorde så gott jag kunde för att hjälpa och här ser ni mig när de mutat mig med "Squarral" och sedan när de vill använda mig som lyckmaskot i deras spel....
 

här med mattes väninna Åsa ...


Nu i helgen så har vi besök av Clas, Pernilla & Jompa och det har blivit lite samma sak - utflykt till Ittala Outlet och sedan Mölle och sedan spel och mat/dryck hemma ... ja men det har inte varit någon nöd på mig då jag alltid för föja med överallt och det händer massor av saker hela tiden. ......

Kort kanske kommer senare från helgens besök - om inte så kommer andra historier nästa vecka då jag hört ryktas att Jennie & David är på väg för att hälsa på oss.

Sov gott - Voff Voff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0