Oj så ont jag haft inatt

Älskar ju att käka på alla goda körsbär som trillat ner från trädet på mattes/husses tomt. Dom är så söta och sliskiga att jag kan ju inte låta bli, men vad hände sedan ???? Inatt vaknade jag och hade hur mycket magkramper som helst och fick gnälla till så matte/husse hoppade upp ur sängen och sprang ut med mig, och så höll vi på ett antal gånger inatt. Förstår inte varför det skall göra så ont och magen bli så dålig när de smakar så gott...??!!

Nåja - idag mår jag lite bättre, men är ganska matt så jag tar det lite lugnare och sover mycket. Har ju hört att vi får kul besök  i eftermiddag så jag måste ladda batterierna så jag kan busa riktigt mycket med besökarna när de kommer.

Voff Voff från mig.

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Aj då... inte bra med magont. Hoppas du lärt dig en läxa att man måste lära sig att allt skall ätas med måtta!!!!



Eller så är det på detta vis som man bygger upp en "stenkista" som tåler allt :-)



Må så gott & hälsa matte & husse

2009-08-01 @ 17:08:31
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0