VALPTRÄFF - min livs bästa dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Söndag 12 Juli - bara en dag före jag fyllde 4 månader

Kan ni förstå hur underbart det är att få träffa sina syskon och bara få leka med någon i sin egen klass ??? !!!!
Går inte att beskriva om ni inte varit med om det. Jag är så glad över att min matte & husse verkligen planerade om sin semester, trots att matte hade sitt 40 års firande att tänka på bara för att jag skulle få vara med på denna underbara dag. Lena (ja ni vet min kennel-morsa) , hon hade ordnat med allt möjligt i aktivitetsväg. Först var det tips-promenad, och sedan skulle hundarna tydligen bada , men det tyckte jag inte om , hur mycket än husse försökte locka mig att hoppa i dammen. Sedan var det lunch och därefter spår i skogen och lite tips/trix inför utställning. Nu när vi fyller 4 månader så får vi ju ställas ut i inofficiell klass för valp. Lena tipsade om vad som kunde vara bra att tänka på. Jag hoppas matte lyssnade för jag hade fullt upp att tänka på hur kul det var att busa med mina syskon.

Bilder från dagen :
Husse borstar mig - så jag är fin när jag kommer och möter mina syskon:

Nu har vi kommit fram - attans vad vi busar:

Sedan fick vi äran att se nästa lilla kull som bodde hos Lena nu....  Å Lena tänkte att husse och matte kunde ta hem en av dessa söta otingade valparna ... men det var de inte så sugen på ... dom tyckte tydligen jag gav dom händerna fulla??? Jag förstår ingenting.


Sedan var det tips promenad.: Bus och bus med syskonen  - så kul ....


här ser ni bilder från utställnings träningen. Husse och matte har ju redan massa tidigare bilder från spårövningar med mig, så därför finns inga bilder med i bloggen på detta.  :-)


Oj vad jag gilllade att busa med mina syskon: Vi hade det så kul:;


Men vänta nu -  NALA är ju bara lite VALP - ja mycket mindre än oss .... JAG MÅSTE GÅ IMELLAN och ta ansvar här storebror som jag är till mina syskon. JAPP - jag hade en och annan lilla syster som var väldigt elak med lilla NALA och
 det tyckte jag inte om så jag gick imellan och försvarade henne. Måste dock säga att egentligen är hon en sådan tuff liten tjej att hon inte behöver försvar - men ändå ..... Se här hur fint jag parerar imellan en av mina elaka syskon - vill inte nämna några namn ... *asg*

 

Hoppas nu att få träffa alla mina syskon (Sverige-Syskon) i Bjuv ... Love you!!!
Danmark - love you tooo - men vi får ju inte ses än - men jag längtar!!!!

Dessutom så var det ju så roligt att träffa MAMMA KEA  igen - hörde att du nu hade husse-släktingar nära min  matte & husse så jag hoppas du snart kommer och hälas på där jag bor. Vill ju visa hur fint jag har det :-)

VOFF VOFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0