Extra insatt valpkurs dag med spårning - Oj så kul!

Jag älskade ju att vara i skogen och spåra första gången som jag testade detta för några veckor sedan och nu fick jag chansen igen då min trevlige valp-kurs-instruktör Benny satte in en extra kurs dag. Så ikväll har vi varit iväg igen och jag fick tillfälle att prova den nya selen som matte inhandlade förra gången. Oj så kul det var och vet ni vad ???
Jag fick 10 poäng av instruktören - Vilken toppen hund jag är!!
Inser dock att detta behövs tränas mycket för att bli riktigt bra - så jag skall definitivt peppa matte/husse att vi åker ut ofta.

Som vanligt - husse tar inte de bästa bilderna - men de kommer här i allfall :-))

Matte förbereder mig och klurar ut hur man tar på den nya selen:


Matte & jag fick även passa lille Kimi (Räkinen) medans husse var ute och lade ett spår.



Ja det är sant - jag älskar pinnar!!!


Nu är jag så trött, så trött så det blir en lugn kväll hemma. Så härligt det är att få jobba ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Härligt att det går så bra med spårandet!



Hoppas att ni får en härlig midsommarhelg :-)



Kram

2009-06-17 @ 20:07:01
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0