Fler syskon hör nu av sig - Så spännande och vi är ju alla så lika...

Ja det har kommit fler mail till oss nu med superhärliga bilder på mina kära syskon (som jag saknar att busa runt med).

Lillsyster Isa's (Diana) matte skrev häromdagen:
Jag hoppas verkligen att vi kan komma loss under söndagen för att få träffa alla hoffe galna människor. Jag har halva min släkt från Umeå här under midsommar men kanske kan jag och Isa (Diana) få ledigt under söndagen.
Här är en bild på Isa: 

Så himla kul att höra att släkten är från Umeå då matte är själv från Västerbottens inland, Dorotea. Så vi ser fram emot att förhoppningsvis ses på Midsommar söndagen. Jag övar för fullt på norrlänskan - Voff !!

================================================
Sedan har vi Tikka som också hört av sig genom matte Sussie och dom verkar också ha det jättebra. Dessvärre får vi inte ses på midsommar, men kanske på valpträffen om vi har tur. Lycka till på valpkursen Tikka, jag går också och har avslutningen nu på onsdag. Så håll tummarna att jag klarar min examen :-)

Så här skriver de i mailet:

Hej!!

vad kul med mejl och lite bilder,det blir en konstig känsla, de är så lika så man tror det är sin egen hund på bilderna!!Av mejlet att döma så har ni det bra, det har vi också!!vad tiden går fort och vad stora de har blivit!!är ni klara med valpkursen?Vi håller på att gå, så det ska väl bli hund av henne också,så småningom!!Det är så kul, vi får så mycket beröm av andra hur söt och fin hon e, det får ni också va?det är en väldigt trevlig kull !!Vi har tyvärr inte möjlighet att komma i midsommar helgen, men hoppas att ni får en trevlig dag med mycket kuliga upptåg!!

ni får ha en trevlig midsommar!!Sommarhälsningar från Sussie(Tikkas matte) och hennes familj 



Några bilder på Tikka:        

Men precis som Sussie skriver till oss "det blir en konstig känsla, de är så lika så man tror det är sin egen hund på bilderna!!" Kolla in dessa två som kändes otroligt lika (tycker "matte"  iallafall):

Tikka:                                                           Gizmo:
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0