Hässlehoff's Mästerskap - del 1

Oj oj oj - Idag har varit en sådan underbar dag då jag fick åka tillbaks till min uppfödare's kennel och för första gången vara med på detta omtalade Hässlehoff's Mästerskap som sker varje år på Midsommarhelgens söndag.
Matte väckte mig tidigt och vi packade picknick med oss innan vi hoppade in i bilden för färden till Hässleholm.
Jag blev så glad när jag kom fram, och fick hälsa på Kennel Matte Lena. Ja så glad att jag t.o.m. bet henne i kinden. Förlåt Kennelmatte - det var inte meningen, men jag blev ju så glad att komma hem till dig igen :-)

Sedan så var det ju helt toppen att vi var tre syskon från Kea's kull som var på plats. Snacka om att jag tyckte det var roligt att få leka med mina syskon igen. Ja kolla bara så kul vi har det:







Se här mina fina syskon Sako och Benelli när de hälsar på varandra för första gången sedan vi skildes åt för 6 veckor sedan. Visst är de fina.


Mitt i allt skoj och bus så bestämde sig husse för att nu fick det vara nog för en stund. Om jag blev sur ... så jag räckte helt enkelt ut tungan - rätt åt honom :-)



Har så mycket  att berätta men vi är alla så trötta efter denna otroligt intensiva dag, att vi måste sova lite grann nu. Så ni får vänta på fortsättningen till en annan dag.
God Natt!!


Del 2 kommer troligen imorgon kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0