Helgen som gick ........del 3

På lördag så var det någorlunda väder på morgonen så det badades i poolen, men som ni vet så är jag inte jätte förtjust när matte eller husse hoppar i så dessa bilder hoppar vi över idag. Kolla in mattes blogg om ni vill se tjejerna i poolen :-)

Då jag och husse skulle iväg på valpkurs och sedan fixa vidare i trädgården så jag fick ännu större tomt att röra mig på så bestämde sig brudarna för att dra till Danmark. Jag var superduktig på hundkursen, åtmistonde är det vad husse säger till matte när hon kom hem igen ... Hm .. jo men visst var jag duktig, för det är jag ju alltid, eller hur?!

Sedan på eftermiddagen/kvällen så firade matte och husse med lite Champange och Jordgubbar då de hade ett årig förlovningsdag. Ja och sådan matte sådan hund blir det nog i detta fallet för attans vad gott Champange smakade ... Husse märkte ju inte ens att jag smuttade, då de helt stirrade in i kameran ... kolla här bevisen ....



Husse gillar ju egentligen inte Champange så kanske jag kan få hans nästa gång det blir firande i huset ... eller kanske inte ... hehehe .... Man brukar ju säga att sådan matte sådan hund så givetvis tyckte jag det var jätte gott!!!

Efter detta så passade jag på att mysa med alla 3 - nåja inte samtidigt utan en i taget så jag får mysa riktigt länge.



Sedan ligger man utslagen och sover gott !!!

Voff Voff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0