Helgens bravader ...del 2

Jaha, nu så hade husse & matte badat och sedan blev det massor av nya aktiviteter.
Alla blommor skulle vattnas och sedan skulle bilen & hojjen tvättas. Så jag tog tag i detta och bilshampoot och borsten som husse gärna ville använda och sprang fort iväg med dessa in på gräsmattan så jag kunde leka med dem istället. Nja, jag var lite hjälpsam också ...stundvis ...



Efter tvätten av fordonen så var det dags att hjälpa matte att köra traktor. Om jag tyckte det var kul att jaga den runt gräsmattan när hon körde och sedan fick jag t.o.m. åka med och köra jag med. Jättekul!!




Nästa projekt hade jag inte ens uppmärksammat att husse höll på med då jag fick min lunch av matte. Men se så suveränt bra jag trivs i min nya hundbur som husse nu satt in i bilen. Det var inga som helst problem att åka med i den och köpa blommor. Jag fick ju både godis, ben och leksak så vad är det för konst :-)



Himla mycket nya saker som händer här ..... VOFF VOFF ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0