Jaha då har vi kommit fram till del 4

Söndag morgon - full fart från min sida, dock lite långsammare från husse & matte. Dock tog vi ännu en gång en cykeltur till Bageriet. Så himla kul att åka dit och solen visade sig verkligen från sin bästa sida. Pool bad står på schemat men matte och husse hade även andra planer för dagen. Själv så började jag dagen med att tugga vidare på den redan trasiga "verandan" där grillen står. Skall ju vara så himla fint ryskt special trä sa den förra ägaren, men jag tycker mest det smakar ...ja ... vanligt trä ....



Ja detta var ju redan vid 10:00 tiden på morgonen och då var det fortfarande helt OK att vara ute i trädgården och leka. Men sedan blev det ju nästan olidligt varmt. Skall det verkligen vara på detta viset ??!!
Husse han tvättade grillen och jag ville inte alls vara med, matte hon vattnade blommorna igen och småpysslade men inte ville jag vara med henne heller. sökte mig till skuggan och låg mest helt stilla och tyckte det var riktigt jobbigt. Hur matte och husse än försökte så ville jag inte bada heller, även om det såg rätt skönt ut när matte hoppade i efter att ha solat en stund på solstolen. Vattnet tycker jag dock ser farligt ut än så länge så jag låter nog bli .....

Vila, Vila, Vila ... kan ju behöva krafterna senare .. för man vet ju inte vad de har i bakfickan att göra senare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0