Måndag morgon - ingen bra början ..

Imorse försökte matte lura i mig äckligt avmaskningsmedel. Usch vad det smakar illa. Jag började äta min frukost och insåg sedan snabbt att här var det något som inte stod rätt till. Så jag tittade på matte och undrade om detta verkligen var min mat som jag skulle ha ... kanske hade hon förväxlat den med sin egen frukost...men ack nej, hon bara skakade på huvudet och sa varsego till mig så jag fick lov att börja äta. Efter halva måltiden gav jag nästan upp och försökte smyga iväg ut men då kom matte och undrade om jag verkligen hade ätit klart...... Sen lurade hon mig ... blä... genom att späda med lite vatten så trodde ju jag att jag fick nytt käk och började äta igen, men usch det var ju samma ju. Nåja - för att göra matte glad så åt jag upp, men det vill jag inte ha igen.

Matte vägde mig i dag också och jag väger nu 8,3 kg. Matte får träna mera så hon orkar lyfta mig :-)
Se vilken mysig charmör jag är där jag ligger och poserar på gräsmattan.


Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Oj, vilken helg du hade förra veckan... så mycket roligt/spännande du får vara med om.



Du är så go där du sitter i cykelkorgen :-) men det går nog inte många veckor till så som du växer och frodas.



Ha det gott alla!

2009-06-06 @ 12:32:58
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0