Vaf fra Zenta (Norma)

Nu börjar syskonen verkligen att få kontakt här med varandra och nu senast så fick jag ett litet mail på danska från min lillasyster (valp nr 7 i syskonskaran) som numera bor i Danmark. P.g.a. hon inte hinner få rabiessprutorna i tid så kan hon inte komma med på valpträffen i Juli, och samma gäller min andra lillasyster Penni (Unique - valp nr 6).  Vi hoppas systrarna kan träffas och umgås och så hoppas vi kunna ses när alla sprutor är ordnade :-)

Fick med lite bilder på Zenta, och så söt lilla syster jag har :-)
Spana in här =>
 

Jag vet inte om jag fattar bild nr 2 med en katt så nära lillasyster....??? Kan det verkligen fungera att vara kompis med en sån jamare ..... jag vet inte jag .. får kanske prova på när jag får komma hem till husses föräldrar där det ryktas om att det finns en katt som kommer att sätta mig på plats .....  eller nått ...  :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0