Dag 5: Tisdagen och jag börjar skymta en vardag....

Kanske är det så här veckorna ser ut när Matte jobbar. Ja jag vet inte men måste säga att Tisdag såg ungefär ut som Måndag och matte jobbade framför datorn hela dagen, men tog sig massor av raster för att umgås med mig.

Jag har redan blivit äldre och duktigare. Oj vad en hel dag och lite erfarenhet kan göra. Jag lär mig snabbt :-) Nu får matte duscha någorlund ifred och jag ligger snällt på hennes kontor när hon jobbar. Har också skaffat mig bättre koll på hela huset så nu behöver jag inte springa runt som en yr höna längre utan kan t.o.m lugnt ligga i hallen och ha full koll på vad som händer.

Här är några bilder när jag vaktade från hallen igår:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0