Kul att leka med Winston

Helgen har varit mycket trevlig. Hela dagen i lördags så fick jag vara ute med husse och påta på i trädgården. Poolen skulle fixas till så vi kan bada om några veckor och det var lite tvätt och städ som gällde. Sedan så har jag tuggat så mycket på mattes Rododendron buskar så dessa fick ett staket runt sig så de överlever från mitt tuggande :-)

Jag fick lov att ta en vilostund hos matte - då det var så utmattande att springa runt ute hela dagen.


På kvällen så kom goda vänner till husee och matte på middag och med sig hade de sin hund Winston. En Golden Retriever på 5 år som var hur kul som helst att leka med. Vi stojade hela kvällen och på söndagen var jag helt slut!!! Låg bara och sov hela dagen - var en tuff helg.

Se vad fina vi är:







PS:   Även om jag var slut på söndagen så var vi iväg på valpkursen. Jättekul. Både matte och jag fick beröm, men vi fick också veta att vi behövde öva vidare på andra saker. Så nu är det bara köra hårt med matte och husse under veckan så jag är riktigt duktig nästa gång på kursen. Förresten så skall vi nog ut i skogen och spåra då ... vet inte riktigt hur det går till men snälla valpkurs instruktören Benny lovade att visa mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0