Pappa tycker om mig och jag vet att det är saaaaannnntttt ...

Jodå - han har minsann hållit utkik och spanat in min fina blogg. Han säger att jag skall göra mina föräldrar stolta och det försöker jag göra varje dag. Blev så jätteglad när jag såg att han kommenterat här på bloggen. Tack pappa!!
Hoppas matte&husse en dag tar med mig till husse och hälsar på.  Har ju inte sett dig så ofta .... så det vore kul att träffas fler gånger. Men du kommer väl på valpträffen hoppas jag så vi får umgås och jag får visa hur fantastiskt duktig jag är :-))))

Annars idag så har jag fått åka bil ensam med matte, och jag börjar bli rätt duktig på detta tycker jag iallafall. Fick massor av beröm och massor av bästa hundmaten jag någonsin smakat. Min kennelmamma har berättat att annan hundmat än jag äter är bättre än godis och ack vad hon hadde super rätt - jag har aldrig smakat bättre :-) Blir helt galen ju när jag känner lukten av detta underbara goda mat.  Ja är man snäll så kanske man får mera :-)))

Bifogar några bilder från min dag samt mötet med min mattes fd. lilla bebis som numera är nr 2 efter mig i rankordningen då jag är minst.

Voff & Voff !!!





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Han ser ju hur underbar ut som helst, jag förstår att du är glad och att du känner dig som en mamma! Kram

2009-05-15 @ 23:35:08
Postat av: Wallander

Hej Gizmo med matte & husse!

Jag heter Wallander och är son i huset till din mattes arbetskollega (bara så att du har full koll på vem jag är).



Jag har nu läst ikapp mig på dina första dagar med din nya flock och bättre flock hade du nog inte kunnat komma till :-). Så fint hus du bor i... med egen trädgård och allt. Skall bli kul att följa dina dagliga äventyr oxå framöver.



På onsdag skall jag få en lillebror... det skall bli jätteroligt :-). Fy f-n vad vi skall busa framöver, inomhus så klart, eller kanske inte...



Njut så mycket du kan nu som bäbis... när du blir stor så ställer dom där 2-beningarna så mycket krav på en att man skall kunna både det ena & det andra.



Ha en bra helg, hälsa matte & husse!

2009-05-16 @ 12:41:36
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0