Jag har vuxit och skall snart på utställning

Husse och matte trodde ju knappat att det var jag när de hämtade mig på kenneln efter alla veckor de var borta och fortfarande idag så växer jag tydligen fort för de tror inte sina ögon. Jag som är så fin och de har ju anmält mig till Malmö VALP 2009 så få får jag väl visa dem.
Dessvärre hörde jag om  Colt som tyvärr råkat ut för en olycka under tidcen och jag hoppas bara att han kryar på sig och inte bryr sig om någon som vill titta på tänderna. Vad gör väl det .... Jag skall säga det till honom när vi ses så kanske det går bra .-)

Har varit ute och spårat idag samt på sök och man kan väl säga att det ena gick bättre än det andra.


Voff Voff. Kom och heja på oss på Malmö Valp 08 Novemeber 2009 i Malmö Mässhallar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0