Sådär gick det i helgens utställning ...

Ja matte tog på sig skulden och tur är ju det - för jag kan ju inte rå för att jag blev stirrig av så mycket folk och så många kul hundar överallt. Tyckte dock att jag uppträdde ganska bra och omdömet var inte så tokigt även om jag fortfarande måste växa till mig lite till innan de blir nöjda med mig. Vi kämpar på ....
Fick ju prova på att bo på hotel också och väl där så badade vi i badkaret. Inte så kul men ren och fin blev jag och sedan fick jag mysa gott med matte och husse i sängen när jag skulle torka. Najs!!!

Ikväll är det kurs igen så då får vi visa upp om vi lärt oss hemläxan sedan förra gången. Sedan blir det säkert nya roliga utmaningar.

Ett kort från helgens utställning kan vi allt slänga med här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0