I'm back - Voff Voff .....

Äntligen tillgång till cyber space igen .... Har haft 3 härliga veckor att vila ut hos Lena och Per och jag har haft det så bra. Min skada är nu helt läkt och jag springer som bara den. Var så skönt att bo ute i skogen hemma på barndomskenneln och umgås med massa andra kompisar och t.o.m min syster Issa var och hälsade på mig så vi fick leka lite.

Men även om jag haft det superbra så var det så skoj att träffa matte&husse igen. Jag blev så glad när de kom och hämtade mig och skuttade runt som bara den. Nu lämnar jag inte deras sida, för dom skall inte tro att de kan lämna bort mig igen för en sådan här lång tid :-(

Matte & husse trodde inte sina ögon när de fick se hur stor och ståtlig jag har blivit, och det verkar som de saknat mig massor för nu har jag t.o.m fått ligga i mattes säng och myst och sitter även i soffan. Husse som sagt att det aldrig skulle få hända, men han log gott när jag väl skuttade upp till matte i sängen i morse. Hon har ju blivit förkyld och behöver pysslas om lite.

Så nu så skall jag väl kunna skriva lite mer om vad som händer i mitt liv och jag delar med mig av några bilder så ni kan se hur fin jag är. Må gott så hörs vi mera regelbundet i framtiden.


VOFF VOFF








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0