Julgris - är jag en julgris ???

Jag vet ju inte ens vad en julgris är för något men i förra veckan när jag lekte ute på gården och hittade jättegoda (röda!) äpplen som hade ramlat ner så hörde jag bestämt att matte&husse nämnde något om att jag såg ut som en julgris. Kanske skulle det bli jag som fick dekorera bordet när vi åker hem till Norrland i jul.... Hur skall jag kunna ligga still och dekorera någonting överhuvudtaget jag som är så super aktiv :-))
Nåja vi får väl se hur det blir den saken, men en sak vet jag och det är att det var hur kul som helst att springa runt och låta husse jaga mig på gräsmattan. Titta så roligt vi har det.

Bara så ni vet så planerar vi att resa till Dorotea till julen, och då vet jag att matte hoppas att jag skall få se mycket snö så jag kan busa omkring riktigt mycket.


Visst är jag väl sötare än en julgris??!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0