På semester hos kennelmorsan

Min kära husse körde igår iväg mig hem till Lena och Per och nu skall jag bo här i 21 dagar tills husse/matte kommer hem igen. Dom skall ju gifta sig och sedan åka på smekmånad och då får jag inte följa med :-(
Jag tror dock att jag kommer ha det riktigt skönt och bra här på Hässlehoffs. Matte grät en skvätt när jag åkte iväg så jag fick vara extra gullig med henne innan vi drog.

Så nu blir det ett uppehåll i bloggen på 3 veckor innan jag är hemma igen. Ha det så skönt!! Voff Voff!!


Kommentarer
Postat av: Zenta

Hi Gizmo



Jeg savner at høre fra dig!



Jeg håber, at du har det godt, og at du er kommet over din forstrækning, mens du har været hos Lena på vores barndomskennel.



Om 2 dage er vi 7 måneder gamle - tænk, hvor tiden går...



Jeg har det godt.



Kærlig Hilsen

Zenta

2009-10-11 @ 11:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0