Vilken dag

Husse stressar iväg med mig till Bruce skog för att jag skall få springa lite och då visar det sig att de stängt igen det lilla området som vi hundar brukat utnyttja för att springa lösa på - attans! Husse väljer ett annat område och vad hittar jag inte då om lite KO SKIT att rulla runt i - jätte roligt! Ja det är alltså vad jag tyckte - husse var nog inte lika uppskattande då han skulle vidare till tandläkaren och nu blev istället tvungen att åka hem och tvätta av mig. Tiden rann iväg och som tur var så är matte hemma idag så jag fick fint stanna hemma från dagis och hamnade i badkaret då avsköljningen inte räckte till. Husse körde iväg stressad som bara den, men matte och jag har tagit det lugnt och jag fick möjlighet att på tu man hand med matte ta en lång runda i Väla skog. Nu ligger jag i hallen och bara latar mig och väntar på eftermiddagens/kvällens lekar med husse (då han skall ta igen att jag missade dagis idag hi hi hi).

Voff Voff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0