Vilken kul grej = boll kastare

Husse & Matte hade varit och shoppat en sån där boll-kastare idag. Om jag fick springa loss i Bruce skog när vi åkte hem från dagis. Var jätteskoj att springa och hämta bollen och trots regnet så var det helt underbart skoj att leka loss lite. Ikväll har även jag och matte tränat lite klicker ... går så där, men vi skall nog fixa detta också med lite mera träning. Imorgon kväll skall jag få gå på en ny kurs = AKTIVERINGSKURS. Skall gå 7 ggr nu i 7 veckor framåt. Här får jag prova på olika typer av aktivering. Kontaktövningar, problemlösning, uppletande, rally, cirkuskonster, spår och agility. Skall bli himla kul att prova på lite av varje ..... lovar hålla er uppdaterade här på bloggen om hur det går. Voff Voff !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0