Vilket hoffe ryck jag fick på Brösarps Backar

I helgen så har hela familjen varit iväg till Brösarp och då tog dom med mig till något som heter Brösarps Backar där jag fick springa lös, då matte trodde att taggtråden runt om skulle förhindra mig från att rymma. Men ack så fel de hade. Låg lite lugnt på lördag och sprang mest runt och snusa och fick leka fotomodell för matte's kamera, men när vi sedan kom tillbaka på söndagen för en ny liten vandring så fick jag minnsann upp ett så "lukta gott" spår att jag glömde allt och alla. Sprang som en dåre och passerade taggtrådar och andra avspärningar långt iväg från matte/husse. Ville ju se om jag kunde hitta vad som orsakat detta fantasktiska spår som jag inte känt dagen innan, men hittade inte så mycket så efter en stund gav jag upp och återvände (om dock något ovilligt) till husse & matte. Är inte så säker på om jag får gå lös efter detta, men roligt var det :-))

Lite kort från mattes kamera:



Som jag älskar detta rep och kampa med husse - superskoj.


Här ser ni mig på hotellrummet där jag bänkat mig på min lilla kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0