Julgranen och jag

Måndag - konstig början på dagen då både matte och husse klev upp samtidigt. Blev lite orolig och förstod inte riktigt vad som skulle hända. Men så trevligt det blev när vi alla tog en morgon promenad i Bruce skog och sedan lämnade matte och jag av husse på jobbet innan vi fortsatte till mitt dagis. Efter en härlig dag på dagis så blev jag hämtad av både husse och matte och det hör ju inte heller till vanligheterna så jag förstod nästan att nått var på gång. Mycket riktigt så skulle vi ju inte hem, utan vi hamnade i härlig Ljung hos husses mor&far. Älskar att vara där för jag får så mycket godsaker och Mojjan och Arne som husses föräldrar heter är så trevliga med mig. Ja alla är ju trevliga som klappar mig lite extra och sticker till mig godsaker att äta :-)

Efter min middag så fick jag komma ut på promenad i Ljung och det var så mycket härliga lukter så jag blev nästan lite tossig.... snosade runt som bara den och struntade totalt i hur halt det var. Husse satte sig på ändan en gång, och det såg ju lite roligt ut. Senare på kvällen så kom det mera folk på besök i Ljung och jag fick lite julskinka och godbitar. Här ser ni ett kort på mig framför julgranen i Ljung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0