Oj oj oj så kallt det kan va

-13 grader och jag ville verkligen inte gå in så jag stannade ute i trädgården så länge att matte till sist fick komma och hämta mig och nästan dra mig in, men oj vad jag upptäckte att jag frös när jag väl kom in ... brrr.... Kall vinter i Skåne i år sägs det ... och jag kan bara hålla med trots att jag inte har några andra erfarenheter. Matte tog väl hand om mig när jag kom in och vi hade mys-pys i soffan under fleece filten så jag skulle få upp värmen igen. Mycket mysigt att få matte iväg från kontoret och hennes jobb datorn en timme så där mitt på dagen så jag låtsades frysa lite extra ... hi hi hi ...

Se så mysigt jag har det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0