HässlehoffsMästerskap 2010

Idag var det alltså dags för årets mästerskap hemma på Kenneln. Åkte iväg hemifrån redan vid 9 tiden och jag blev så jätteglad när jag såg att det var till Lena&Per vi skulle. Matte & Husse hade laddat med köttbullar och om jag blev glad när jag kom fram och hörde Lenas röst igen. Min första mamma - det är kärlek!! Dansade runt i bil buren och ylade av glädje och ville bara komma ut och få hoppa upp i hennes famn. Nåja - jag fick lugna ned mig lite grann men sen så fick jag allt komma ut och hälsa :-)

Träffade en av mina hemliga blogg fans - Kul! Tack för att ni läser min blogg och roligt att höra att ni tycker om den!!

Vi var kanske 20 hundar och ca 35-40 personer på plats och både bror Sako samt Zenta, min lillasyster i Danmark var på plats. Kul att träffa några syskon. Dagens tävlingar bestod av en hinderbana, apporter, inkallningar, sitt/ligg i vattenbassäng, Hofferace, korvträd och mycket annat skoj. Regnade mycket under dagen, men vad gör väl det när man får ha så här skoj. Endast matte tyckte det var lite jobbigt - men då får hon väl ta och köpa riktiga regnkläder istället tycker jag!! Jag kom 3:a i vuxen tävlingen och blev jätteglad.
Tack Lena & Per och hela familjen på Hässlehoffs för en supertrevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0