Varit sjuk ju ...

Undrar ni varför jag inte skriver nått på min blogg längre ??!! Ja faktum är att jag har varit riktigt dålig och inte haft ork till något alls. Först fick jag kraftig kennelhosta och med hög feber och i samband med det så råkade jag även ut för taskig kista. Diarre i över en vecka så jag fick åka till veterinären och få dropp till sist då det inte ville ge med sig. Nu är jag på väg tillbaks och har börjat få utlopp för mina berömda HOFFE ryck igen :-)) Så underbart!

Tråkigt var att under tiden jag varit sjuk så har jag missat flera aktiveringskurser och även en utställning där jag annars hade fått träffa lite syskon. Synd! Idag hoppas jag dock att jag är så pigg att vi kan åka iväg på det årliga Hoffe lägret i Halen, som jag äntligen skall få delta på för första gången. Bara massa hoffar (40st) och massa kul övningar och lek. Så skönt det skall bli att få umgås med släkt och nya vovve-vänner.

Lovar lägga ut lite kort på hur vi har det 

// Voff Voff i sommar solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0