HD/AD röntgen gjort - avvaktar resultat

Är helt snurrig för tillfället. Har man varit iväg på den obligatoriska röntgen. Matte skjutsade iväg mig till Våxtorp imorse och så gav dom mig en spruta i nacken så jag skulle lugna ner mig. Man undrar varför egentligen då jag för en gångs skull var jättesnäll och låg så fint i väntrummet trots 4 katter, en mini dog + en "kalv"-hund på hur liten yta som helst :-)))   Nåja - dåsig blev jag och efter en stund fick jag komma in till röntgensalen.

Alltså - hur kul på en skala är det att ligga upp och ner i en liten vagga medans någon drar i bakbenen ???!!!! Inte alls tyckte jag och försökte spjärna emot så gott det gick, men attans dom fick nog in en bild ändå. Veterinären Per kom in och godkände bilderna och sa att det såg toppen ut, men det är ju SKK som slutligen bedömmer så nu är det bara att invänta "domen".

Önska mig lycka till!!  Många syskono verkar ha fått fina resultat så jag hoppas jag kan sälla mig till skara.

Nu måste jag slagga lite, då jag är så yr i mössan - natti natti! Voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0