Husse kom äntligen tillbaks

Som jag har längtat i helgen och jag trodde nästan att jag aldrig skulle få se min husse igen. Han försvann på torsdagen efter han lämnat mig på dagis och inte synts till förrän äntligen igår (söndag) kväll då matte listigt nog tog bilen ner till Landskrona och hittade honom på en buss/parkering vid en MC affär. Så superglad jag blev och jag bara ylade av glädje så hela busslasten av människor tittade på mig. Nu har jag vaktat hela natten så han inte försvinner iväg igen. Man får tydligen hålla koll på honom så han inte kommer bort - och när jag så också fick följa med i bilen imorse så kändes allt lungt igen :-)))

Voff Voff - alla hundvänner - en varning - håll koll på era mattar och hussar så de inte plötsligt försvinner iväg, för dom verkar ha dåligt lokalsinne att isåfall hitta hem igen och då måste vi med bra nosar hjälpa dem på spåret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0