Leverpastej spår i Duveboskogen

Imorse blev jag så ledsen när husse luktade så gott i fickorna av leverpastej och sedan väljer han att åka ut utan att ta med mig ??!! Inge roligt alls. Sedan kom husse hem och låtsades som inget hade hänt och leverpastejen var borta. Hm - jag fick en tankeställare och funderade i flera timmar på detta. Sedan klockan 14 så kom matte och tog med mig på en cykeltur upp till Duveboskogen och döm om min förvåning när jag sedan fick ta å mig spårselen. Visade sig att husse tydligen hade gått i skogen och lämnat fint leverpastej spår efter sig. Hittade t.o.m de två snusdosorna som han tydligen tappat och då var jag snabb att äta upp det goda som gömde sig där i. Jättekul spår!! Sedan blev det en cykeltur hem igen och gissa om jag då var trött - så nu har jag vilat i någon timme och är fit for fight igen.  Härligt för då kan jag köra med husse och matte ikväll....... Voff Voff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0