Fick se Winston idag

Idag har varit en rikitgt bra dag. Först så fick jag en lång promenad med husse och när vi kom hem så var frukosten klar. Sedan fick jag ett litet träningspass ute i mitt garage. Hoppade hinder, nästan en meter högt och gick slalom, språngbräda och mycket annat roligt. Husse är det som är så snäll och tränar med mig där ute och jag älskar det :-))

Sedan fram på eftermiddagen så åkte vi alla iväg till Bruce skog och tog en 45 min lång promenad. Älskar att få springa lös på heden med husse och matte. Så skönt!! Sedan åkte vi hem till Familjen Åsare och efter en lång väntan i bilen så kom de alla ut och vi gick ut på en promenad med Winston och hela familjen Åsare. Så trevligt att se Winston igen. Han och jag är ju låtsas syskon, då vi förra sommaren bodde ihop i över 10 dagar. Winston är en sån snäll polare, även om än lite lugnare än jag, men matte gillar honom skarpt å han gillar att gosa mer än jag. Hoppas vi ses snart igen, nu skall jag hem och snussa lite då jag är lite trött efter dagens alla äventyr och måste ladda batterierna inför dagis imorgon.

Tjingeling - Voff Voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0